ח"כ עמית הלוי: "יכול להיות שטעינו באסטרטגיה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ עמית הלוי: "יכול להיות שטעינו באסטרטגיה"

איש "הליכוד" ח"כ עמית הלוי ב"פחלפוליטיקה": "זו מפלגה דמוקרטית, ההחלטה המשותפת תקבע. הציבור החרדי, כמו ציבורים אחרים נפגעו מבג"צ שהעדיפו תמיד אג'נדה אחת. יכול להיות שטעינו באסטרטגיה. זהו פרגון גדול לשמאל ולאופוזיציה, לא חשבנו שהם יגיעו לכזו אלימות ולרמה של פירוק החברה והצבא"

עמית הלוי צילום: Gershon Elinson/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמית הלוי, מסיעת הליכוד לפרשן וההיסטוריון יעקב ריבלין ב"פילפוליטיקה": "לא חושב שיקרה משהו בליכוד, אני לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים. הליכוד זו מפלגה דמוקרטית, ההחלטה המשותפת תקבע. הציבור החרדי, כמו ציבורים אחרים נפגעו מבג"צ שהעדיפו תמיד אג'נדה אחת. יהודים לא יכולים לגור ברהט, ומסתננים מקבלים הגנה יותר מאזרחים יהודיים"

עוד מח"כ הלוי: "יכול להיות שטעינו באסטרטגיה. זהו פרגון גדול לשמאל ולאופוזיציה, לא חשבנו שהם יגיעו לכזו אלימות ולרמה של פירוק החברה והצבא. אנחנו רצינו להחליף את המערכות לפי רצון העם, הם קבוצה קטנה שמשליטה את דעותיה. יכול להיות שטעינו בהערכה. לא עקבתי אחרי בליץ החקיקה בנושאי דת ומדינה. לא אהבנו הכל, אבל בוא נדבר. כשמדברים גם לוח זמנים יכול להשתנות, אבל באיומים זה לא עובד"

"הודעת השר גלנט אומרת שחברי הכנסת סומכים על ראש הממשלה. לא חודש ולא חודשיים אנחנו נתקלים בעמדה נוקשה, ככה לא מדבריל אחים. לא צריך להגזים בנושא הצבא, יש אולי גדודים מסוימים שאולי קצת נפגעו. שהסרבנים על רקע מצפוני ילכו לכלא, והמדינה יכולה להכיל את זה".

ח"כ הלוי סיכם: "לא שמעתי את השר דיכטר שלא תהיה מחויבות לחוק. הוא רוצה להגיע למקסימום הידברות, כולנו צסכימין בסוגיה הזאת, השאלה אם אנחנו צריכים להיכנע לאיומים, זה לא יתכן".

האזינו לראיון:

 



0 תגובות